În ultima vreme auzim foarte des că, pas cu pas, ne pregătim pentru relaxarea măsurilor și pentru intrarea în “noua normalitate”. În același timp, doctorii ne spun că virusul nu va dispărea, deci va trebui să găsim noi soluții pentru a ne proteja de acesta în timp ce ne vom relua activitățile. Noua normalitate vine la pachet cu măsuri la care, sigur, nu ne-am fi gândit înainte de pandemie, indiferent de domeniul în care activăm. 

Care sunt măsurile deja schițate pentru intrarea în noua normalitate în industria HoReCa?

  • limitarea accesului în interiorul locației în concordanță cu păstrarea distanței de 1,5 metri între clienți;
  • dotarea cu ecrane de protecție din plexiglass;
  • măsuri sanitare obligatorii pentru angajați (mască, mănuși, măsurarea temperaturii angajaților la intrarea în tură);
  • dotarea locațiilor cu dozatoare de gel sanitarizant;
  • igienizarea și dezinfectarea programată a spațiilor de lucru;
  • instrucțiuni pentru protecția împotriva COVID19 în locuri bine vizibile.

Cu o expertiză de peste 17 ani în amenajări complete de locații Horeca, prin echipa proprie de designeri și proiectanți, venim în sprijinul proprietarilor de locații HoReCa cu o nouă soluție integrată. Oferind toată gama de servicii necesare amenajării unei locații (concept, design, proiectare, producție, montaj, livrare și servicii de mentenanță), avem posibilitatea de a customiza orice soluție propusă în funcție de cerințele estetice dar și de bugetul fiecăruia. 

În articolele precedente v-am prezentat masa de restaurant selfservice de 1,5m și panoul despărțitor din plexiglas pentru mese iar astăzi vă prezentăm pupitrul pentru meniu care, în același timp, este și un dispenser pentru dezinfectant dar și gheridon sau spațiu pentru depozitare.

Pupitru Meniu/gheridon/dispenser dezinfectant pentru restaurante, terase sau alte tipuri de locații HoReCa

Pupitru meniu/dispenser dezinfectant pentru restaurant
Pupitru meniu, dispenser dezinfectant pentru restaurant – vedere față

Chiar și atunci când pandemia de Covid-19 va trece, utilizarea dezinfectantului va rămâne mult timp în rutina consumatorilor, iar acest lucru este extraordinar pentru protejarea sănătății tuturor. Ca proprietar al unui local unde se servește masa (dar nu numai), asigurarea unui astfel de serviciu poate reprezenta un avantaj atunci când consumatorii își aleg locul unde să servească masa.

Nu vorbim de un simplu dispenser pentru dezinfectant ci de o piesă de mobilier multifuncțională. Iată cum ne-am gândit noi să fie organizat:

  • în partea de sus va sta meniul pentru prezentare
  • sub meniu, dar în față, la o înălțime potrivită va fi montat dispenserul cu dezinfectant, preferabil pe senzori
  • mai jos, tot in față, va fi spatiul pentru logo-ul locației
  • în spate vor fi spații de depozitare unde vor putea fi depozitate meniuri, scrumiere, rezervele pentru dezinfectant sau orice alte lucruri necesare desfășurării activității
Pupitru meniu – vedere spate

Cu designul și materialele potrivite, această piesă de mobilier/dispenser dezinfectant va putea sta la intrarea pe terase, în sezonul cald și în interior, în sezonul rece. 


Așadar, soluții există și activitatea în industria HoReCa poate continua odată ce se revine la starea nouă de normalitate. Depinde de fiecare antreprenor cât de repede acționează, se reinventează, reorganizează și acceptă că această criză a sănătății a schimbat comportamentul consumatorilor iar aceștia vor fi mai atenți la siguranța și protecția lor în spațiile publice.


Acum că am împărtășit cu voi aceste idei chiar ne-am dori să aflăm și părearea voastră. Scrieți-ne pe adresa office@trendfurniture cu subiectul „Viata HoReCa dupa Covid-19”.

0